SkyStar10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olsun yavaş yavaş ödersin ya korkma
yok ben gereksiz kaldıgını söylemek istemiştim hani benim siteler için
fazla bir makina.. cpu bakımından fln.. daha cok site barındırabilir.
bu yuzden bu konuyu açtım yaa =)

07melih adlı üyeden alıntı:
bir alıcıda ben oldum , kendilerine tşkler..
hayırlı olsun melih.