ben hiç yorumları okumadan , imza kısmınızdaki tasarım sitesine girdim .
30 saniye içerisinde linkleri ve genel dizaynı kontrol edip hızlı şekilde hazırlandığını gayet iyi anladım .
yorumlara bakınca da benden önce birileri davranmış diyerekten aynı sözcükleri sarfetmek istemiyorum.