triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu üye ismini football manager sitesinden hatırlıyorum

arkadaşın dediği gibi yeni bir database oluştur ve bilgileri o yönde gir yada MSN adresini pm'le ben hallediyim.
Evt FM ciyim Tamam msn den konuşuruz ben özelden atarım mesaj