Valla en son gördüğümde resimdi
HDD yer yok yoksa 40 Mb lık birşeyler yapabilirdim.
Önbelleği fazla tuttugu için kaydedemiyorum .

Benim taradıgım sadece a4 boyutunda bir yazı..

Neyse muahhbet nereye kaydı okadarlık resim olsa bile kimsenin işine yaramaz.