Konu
Grafiker Forumu | Grafizone
08-08-2007, 15:06:10
#19
afatihirkli
Seretan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buna katılıyorum ilave olarak
Grafiker forumu ama Hani nerde Fireworks
.
illustrator da yok
tamda bende bunu yazacaktım,
grafik forumunda FW yok?