Seretan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna katılıyorum ilave olarak
Grafiker forumu ama Hani nerde Fireworks .
illustrator da yok
tamda bende bunu yazacaktım,
grafik forumunda FW yok?