Fireworks u bu kadar iyi kullanamıyorum. Photoshop nedense tercih sebebim. Acaba hangisi daha zor merakta etmiyor değilim. En kısa zamanda fireworks u da öğreneyim.Çalışmalar gerçekten güzel tebrik ederim.