Konu
Banner ( Fireworks CS3 - PNG )
08-08-2007, 03:08:29
#8
cankendir
Fireworks u bu kadar iyi kullanamıyorum. Photoshop nedense tercih sebebim. Acaba hangisi daha zor merakta etmiyor değilim. En kısa zamanda fireworks u da öğreneyim.Çalışmalar gerçekten güzel tebrik ederim.