Kimsenin ekmeğiyle oynamaman dileğiyle ne demek Lisanssız kullanan oynamış oluyor zaten... Lisans almayanlar ve lisans alanların hangi sıfata girdiklerini merak etmiyor değilim yani... Neyse.