Konu
Vbulletin Lisanslı OLup Olmadıgı
07-08-2007, 23:25:41
#9
schizophrenic_
Kimsenin ekmeğiyle oynamaman dileğiyle ne demek
Lisanssız kullanan oynamış oluyor zaten... Lisans almayanlar ve lisans alanların hangi sıfata girdiklerini merak etmiyor değilim yani... Neyse.