Arkadaşlar 1.5 ay önce bir hosting firmasından reseller paket almıştım ve bu ay kapatacağımı ve ödeme yapmayacağımı söyledim. Onlarda tamam dediler ve hesabımı kapattılar. Ancak kapanmasından yaklaşık 10 gün sonra yani bugün hatta 10 dk önce paypalden mail geldi ve 9.99 $ lık ödeme başarıyla tamamlandı dedi.
Ayrıntılara baktığımda hosting firmasının çektiğini gördüm. Benim oraya yaptığım aylık ödeme 25.99 $ dı ve bu çektikleri 9.99 $ için bir anlam veremedim. Kaldı ki neden çekim yaptılar. Sormak istediğim 2 şey var.
1 Benden habersiz nasıl çektiler

2 Ne yapmalıyım. Bu konuda firmaya atabileceğim ingilizce güzel birşeyler ayarlayabilecek olan varmı ?
İlgilenenlerden şimdiden Allah razı olsun.