dün bankaya gittim hesap açtırmak istiyom dedim. yaşın 17 dedim açarız ama eft havale ve internet bankacılığı kullanmamazsın dediler
dedim yapan nası yapıyo Gbank mı ne işe yarıyo o dedim. adam durdu durdu sonra birden kalktı gitti bana bir form verdi. doldur allah doldur. sonra formu teslim ettim biz bunu değerlendirip 2 hafta içinde size bildirecez dediler.
garanti bankasında hesap açımı böylemi oluyo

ince eleyip sık dokuyarak mı seçiyorlar müşterilerini
yoksa benim başıdan salmak için böyle bişimi yaptı bu adam.