Uzman sorusu yazdım,çünkü gerçekten çok farklı bir soru olacak.Her hafta bu tarz bir soru soruyorum
Arkadaşlar,isteğim şudur ki.
Forumum büyük.Ancak bir hata üzerine bütün üyelerimin avatarları silindi.
Ben de 20 tane avatar seçtim ve hepsini her üyede rasgele olarak göstermek istiyorum.Tıpkı r10 'un girişi gibi.
Bunun için gerekli scripti buldum,ve avatar gösterme kodu ile değiştim.
Sonuç olarak rasgele resimler gözüktü ama bütün üyelerin avatarları aynı.Refresh çektikçe değişiyor.
Oysa ben bir sayfa içinde bütün üyelerin avatarlarının benim belirlediğim avatar listesi çerçevesinde rasgele çıkmasını istiyorum.
Bunu nasıl yapabilirim ?
Şimdiden teşekkürler...