tasarım oldukça hoş bence komedi siteleri baktıgı zaman güldürmeli diye bir tez söz konusu olamaz bence
komedi içeren sitelerin bu şekilde sade olmaları ve menulere kolayca ulaşılabilmesi önemli takribinde en önemli detaysa içeriğinin güldürebilmesi tabiki sitenizin özgün tasarımını gölgede bırakan ise kişisel fikrimdir
yukarıda kullandıgınız yazı fontudur bence çok başarısız bir font
daha sonra sağ bölümde kullandıgınız turuncu çok açık bir ton bence yazıları öldürüyor.
iyi çalışmalar