sitenin site olması için 1 hafta sonra db yi sıfırlayıp phpbb kurmalı, 1 ay sonra tekrar sıfırlayıp vb kurmalı, 2 ay sonra tekrar sıfırlayıp smf kurmalısın forum işte o zaman forum olur. kullanıcı bıkmalı. yoksa forumu zaten herkez açıyor