arkadaslar blogspot siteme nasıl popup eklicem ( java script )

bildiğiniz gibi tema düzenleme xml seklinde ondan hep hata weriyo.

eski bicime yani html ye cevirincede eklenmis olan sayfa öğreleri kayboluyor. yani buda oolmuyo:S

nasıl yapıcam ark ?