ingiliz webmaster forumlarına yazsan daha mantıklı olurdu bence.Çünkü burda ingilizce içerikli en fazla kaç kişinin sitesi olabilir?.Türkçe içerikli sitelerinde ingilizce bir dizine eklemenin mantıgı da yok zaten.backlink olayı hariç tabi.