En altı verimli değildir.Bunu yaptığım kanallardan biliyorum aylık geliri alt reklamların %10 daha düşük oluyor. Fakat ben makale altına koymuyor resim altına koyuyorum.Arkadaşın bahsettiği gibi makale altına koyarsanız geliri arttırabilir,mantıklı.