Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun fakat hala sitenin açılmasını bekliyorum yani Gördüğüm kadarıyla fena değil ..
son eklediğim konular hep smiley falan resimli olduğu için anasayfada cok resim var o yüzden biraz geç acıyo..Yorumun için teşekkür ederim.

****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site iyide şu msn de her harfe smıley koyan ınsanlardan nefret edıyorum
benim hiç smiley im olmadı.O kadar siteye ekledim ifade bir tanesini msn ime eklemeye üşendimyaa