Hayırlı olsun fakat hala sitenin açılmasını bekliyorum yani

Gördüğüm kadarıyla fena değil ..
son eklediğim konular hep smiley falan resimli olduğu için anasayfada cok resim var o yüzden biraz geç acıyo.

.Yorumun için teşekkür ederim.
site iyide şu msn de her harfe smıley koyan ınsanlardan nefret edıyorum
benim hiç smiley im olmadı.O kadar siteye ekledim ifade bir tanesini msn ime eklemeye üşendimyaa