Ben insan faktorunun ön plana çıkartılması fikrine karşıyım .İyi ya da kötü google ın şu an için kendi içinde bir adaleti var (mükemmel olduğunu söylemiyorum). Kendi kanunları var .

İnsan faktörünü arttırmak google ı dmoza çevirir ve sonu olur.

Yapay zekayı geliştirmesi gerekiyor dense buna katılabilirdim . Bir kaç sene içinde belkide insan gibi düşünmesine daha da yaklaşılacak .