yaw işte olay basit.
iki kere iki dört.
yapmazsan pr4 maksimum pr5 olmaya mahkumsun. insanlığa faydalı bişeyler yapman gerek başkalarının seni takdir edip link vermesi gerek.zaten bana link mink vermeyin desen bile adamlar helal olsun adam yapmış diye link veriyorlar.gavurları işte bu yüzden çok seviyorum.Ama Türklerle anlaşmalı link degişmesi yapsak bile, 2 hafta sonra linklerini habersiz kaldırıyor sitesinden...