Kredi kartı ile alışverişi hiç bir zaman etik bulamadım(dolandıranlardan dolayı) sanal kart ile alış veriş için bi kaç işlem yapılması gerekiyor bugun işlemlerimi tamamladım egerki sanal kart nasıl alınır diye düşünen arkadaşlar varsa işlem sırasını yazıyorum.
Sanal kart alabilmek için vadesiz YTL hesabınızın olması yetiyor. Garanti bankasına gidip 20 yada 25 ytl karşılığında vadesiz hesap açtırabiliyorsunuz. Hesabınızı açtırdıktan sonra paracard'ınız 1 hafta içerisinde elinize geçiyor. paracard'ınızı aldıktan sonra
Garanti Bankası >> ŞubeSiz >> Başvuru şuraya girip

şuna tıklıyorsunuz.. kart bilgilerinizi girdikten sonra cep telefonunuza İnternet Şubesinde kullanacağınız şifre geliyor o şifreyle giriş yaptıgınızda şifrenizi değiştirmeniz v.s v.s gerekiyor onları yaptıktan sonra internet şubesini kullanmaya başlıyorsunuz.
Sanal kart olayı ise, ilk önce internet şubesine giriyorsunuz sol tarafta "Tanımlamalar" diye bi link var oraya tıklıyorsunuz orada n "Bilgi Güncelleme" linkine tıklıyorsunuz açılan sayfada
E-Posta ve Web Adresi Bilgileri ne tıklayıp cep telefon numaranızı görüyorsunuz devam diyip telefonuza msj geliyor ve o mesajdaki şifreyi 3 dakika içerisinde girmeniz gerekiyor(tanımlamayı sizin yaptıgınızı belirlemek için). Sonra Eposta secenegini secip email adresinizi belirleyip tamam diyorsunuz. Eposta adresiniz tanımlanıyor. (Eger tanımlıysa bunu yapmanıza gerek yok)
Sıra geldi Sanal kartı açmaya
Kart İşlemleri seçeneğine tıklayın, orda Sanal kartlarım 'a tıklayın. 3tane kart seçeneği gelicek, baştaki bonus sanal kart sondakide yeşil renkte bi sanal kart. 3. ye tıklıyoruz(ben başvuru yaptıgımdan dolayı sanal kartlarım diye gorukuyor, sizde farklı gorukebilir) gerekli bilgileri girdikten sonra sanal kartınız 0,01YTL ile kullanıma açılıyor.
Kullanımı:
Vadesiz hesabınızda bulunan paradan( para yoksa transfer yapamazsınız

) sanal kartına transfer yapıp sanal kartın bilgilerini alışveriş yapacagınız sitede kullanarak sorunsuz bir şekilde alışverişinizi yapabilirsiniz.
Umarım anlatabilmişimdir
Kolay gelsin