Konu
Anket - Form Yaptım Fakat Sorun Var
31-07-2007, 01:55:07
#2
zaqwe
formu gönderdiğin sayfa yok, o yüzden 404.php hata sayfasına yöneliyor,
action="--WEBBOT-SELF--" buraya form verilerini göndereceğin sayfayı yazman gerekiyor