bir bilgisayarcı olarak günde ortalama 5 bilgisayara format atıyorum bunların gelme nedenlerinin %60 ı bittorent dir

şimdi kesin sonuç alıntılarla ve kendi yöntemlerimle hdd mahfeden kendini maskeliyen bir virüs olan bittorent amcamızı imha edecegiz

örnek
c:/muzik/muzik.exe

sonracıgıma arkadaşlar ilk olarak /başlat / çalıştır diyecegiz sonra karşımıza çıkan kutucuga "msconfig" yazacagız
Sonra Önümüze Bir Pencere Açılacak (Sistem Yapılandırma Yardımcı Programı)
klik ini iptal edip makineyi yeniden başlatma uyarısına hayır deyip diyer aşamaya geçelim.
ESET - NOD32 Antivirüs
indirecegiz türkçe destegi olan güvenilir bir anti virüstür. 30 gün deneme sürüşü yapacaksınız

( 1 yıllık paketi bende 34.99 ytl )
Windows NT/2000/XP/2003/Vista (32-bit/64-bit)
Türkçe2.7
11.75 MB
Burada nod32 indirip kurduktan sonra tarama yapacagız
Sonra Diyer Bir Arkadaşımızın Çalışmasına Gelecek Sıra

sonra makineyi yeniden başlatıp arkadaşın araştırmasıyla devam edelim.
bu kısımalıntıdır ;
Bu yöntem Bittorrent.exe virüslerini temizlemek için geliştirilmiştir.
Belirtileri:
1-bilgisayarımda C,D,E.. sürücülere çift tıklama yöntemi ile açılamaması, sağ tıklayıp aç deyince açılması
2- Sürücülere çift tıklama yöntemiyle açmaya çalışınca hata vermesi
3-Sürücülere sağ tıklayınca Normalin dışında menülerin olması
UYARI: Normalde sağ tuş menüleri şöyle sıralanır: Aç,Araştır,Ara.. şeklinde sıralanması lazım.
Virüs ihtimali olanlarda Auto, aç araştır şeklinde gidebilir. (Bunlar basit autorun.inf virüsleridir)
Yada anlamsız karakterler bulunabilir(Bunlar biraz daha zor Autorun.vbs virüsleridir)
ÇÖZÜM

KATKILARINIZLA GELİŞTRİLEN SİL.BAT GÜNCELLENDİ)
1-
http://www.lifehaber.com/r10.net.rar
Linkteki dosyayı indirip çalıştırın. işlem bitinceye kadar yaklaşık 3 dakika bekleyin. bilgisayarı kapatıp açın. sorun halledildi ise geçmiş olsun halledilmedi ise 4. adıma geçin. Buraya kadar bir çok kişide çözüme kavuşacak 4. adıma geçmenize gerek kalmayacaktır.
Makinayı yeniden başlatım sorun var mı bakın. aksi halde 4. adıma geçin
2-başlat çalıştır regedit yazıp enterlayın.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Userinit"="userinit.exe" olarak ayarlamak (autorun.bat eki varsa silin. Doğru ve temiz ayar C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, şeklinde olacak )
ve
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced]
"ShowSuperHidden"=dword:1 olarak ayarlamak (00000 ise silip 1 yapın)
ayrıca
HKEY_CURRENT_USER\Software\microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\ içinde bulunan
MountPoints2 klasörünü komple içindekilerle birlikte silmek gerekiyor.(merak etmeyin silin birşey olmaz)
Eğer sorun hala devam ediyorsa, Buraya bilgi verin çözüm yolu bulmaya çalışalım..
Edit: Açıklamada Güncelleme yapıldı