beratkeleş ; gayet güzel bir davranış

şöyle bir gerçeklik var.
forum siteleri fazla CPU kullanır.
2-3 forum barındırırsan, sunucun anlık 10% hat / 20% den fazla CPU harcar.
söylemesi bizden

benim tavsiyem daha farklı sitelere sponsorluk vermen.
mesela blog sitesi , mysql kodlarıyla cpu yu sallamayacak betiklere sahip siteler... vs.