Merhaba ;
bu sene 3.kez sınava girdim.
Geçen sene dershaneye gittim fakat dandik bir dersane olduğunu anlayınca tüm şevkim orada yerlere düştü ve 4.ayın sonunda dershaneyi bırakmıştım.
Bu sene sadece askerliği bir süre daha uzatabilmek için öss ye girdim.
1.5 senedir ne kitap ne defter ne not ne başka bir şey kurcalamadım ve okumadım.
öss ye girdim...
puanlarım da hayli duruma göre normal.
sözel bölümden çıkışlı olduğum için bilgisayarla ilgili birşey okuyamıyorum

sayısal 1 puanım 140'larda...
2 yıllık bilgisayarla ilgili bölümleri yazmak istiyorum , acaba bu puanla girebilir miyim ?
genelde puan aralıkları 100 civarında.
en azından 2 yıllık bilgisayar bilgimi tam oturtup daha sonra hayatın diğer kalan işlerini kaldırmak istiyorum.
böyle birşey mümkün müdür ?