yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ban kalkmaz....
2 defa banım kalktı.

itiraz maili atarsan haklıysan belli bir zaman sonra kalkar incelerler siteni.. ama bu 3 ay sürer ama 8 ay orası kesin değil..