arkadaslar banlanalı yaklasık 6 ay oldu bu google amacamız bu banı nezaman kaldıracak kac defa emaıl gonderdım hep aynı cevap adamlar otomatıge baglamıslar galıba tahmınıme gore bır tane bot var ve gelen her turlu emaıle bakılmadan aynı mesajları herkese gonderıyorlar
sımdı bu forumda bır suru adsense kullanan ve daha once kulnamıs arkadaslarımıza soruyorum bu adsense banı nezaman kalkar tahmınınıze gore?