Yani uzantıyı -'li HTML yapıp; kodlarda ise başlık, kelimeler ve tanımlama kısımlarını "aktif" hale getirmek, SEO için yeterli demektir. Doğru mudur efendim?
emrag;
Alıntı
"xhtml" ve "css 2.1" standartlarına uyumlu
ifadeleri bana yeterli geldi. Teşekkür ederim bilgilendirme için.