full seo yazmamın nedeni: kategorileri id'ye göre değil de şu an r10'da da olduğu gibi kategori adlarına göre çekmesi. (title, desc, keyw.... olaylarını saymıyorum) + "xhtml" ve "css 2.1" standartlarına uyumlu + başlığın dikkat çekmesi