Az önce gelen mailde

- bir yayıncı tarafından kendi web sayfalarında
- başkalarını reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı tarafından
- otomatik tıklama ya da gezinti programları veya aldatmaya yönelik başka yazılımlar tarafından
- reklam kodunun bir bölümünde değişiklik yapan veya reklamların herhangi bir nedenle yerleşimini, davranışını, hedeflerini veya dağıtımını değiştiren bir yayıncı tarafından

bu sebeblerden hesabı kapatmışlar.İçerde 1,5 milyarın ustunde bi para vardı.Hile filan yaptığım yoktu zaten gelen paraların çoğuda kastığım tavsiyelerdendi.Neden banlamış olabilir sizce bu adamlar beni?