Sürekli olarak değiştiriyorsunuz. Ama phpfusion phpfusion olalı bu kadar fazla editlenmemiştir herhalde

Yalnız birçok menünün forum kaynaklı olması yerine makale, haberler gibi kısımlarını editleyerek daha güzel birşeyler çıkarabilirsiniz. Site eskisine göre biraz daha ferah olmuş. Eskisi kadar karışık değil. Ama eski karikatürlü logolarınız çok daha güzeldi

Kolay gelsin. Umarım herşey gönlünüzce olur