Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
thumları php dosyasından alıyorsun siten biraz büyürse normalde 1 server yeterken 2-3 server almak zorunda kalırsın.
belki direkt link verilmesin diye yapmış olabilirsin ama php çalışması bence daha kötü