Arkadaşlar daha önce hiç PLESK panel kullanmadım 1-2kez kullandım ancak db klasörüne izin verme işlemini hiç yapmadım. panelden Root'taki /db/ klasorunun chmod ayarlarını 777 yapmam gerekıyor.bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız.

resimli yada yazılı anlatım