Konu
PHP ile MSN'de mesaj atmak (çalışıyor denendi)
20-07-2007, 21:32:02
#20
Haymac
Misafir
valla şöyle diyim,
unix bir sunucuya direk gelen paketi kurup çalıştırmıştım,
ama nasıl oldu ney oldu hala hatırlamıyorum, çok sarhoşmuşum
Dik 2 duble, çalışır o.