Konu
Firefox için Alexa Toolbar en sonunda çıktı.
20-07-2007, 08:41:48
#8
Gookhan
ie 7'ye alexa yı kuramamıştım firefoxu bekliyordum. Çok sıra kaybetmiştim bu olaydan sebeb. Eğer alexa ya veri gönderiyorsa süper olacaktır.