Merhaba arkadaşlar.
Son zamanlarda adsense sapıkları çoğalmaya başladı.Bir kaç gün önce benimde başıma gelen aşırı tıklama olayı vardı.Bügünde bir arkadaşın '' Aşırı tıklama var, ne yapmalıyım'' konusunu gördüm.Bu konuda sizlere yaptıklarımı anlatmak istedim.İlk önce aşırı tıklama gördüğüm sitedeki tüm adsense reklamlarını kaldırıyorum daha sonrada Google Adsense Ekibine uygun bir uslupla mail atıyorum.
Nasıl mail atmalıyım ?
Mail atarken çokta elinizin titremesine, korkmanıza gerek yok

Yapmanız gereken düzgün bir uslupla olayı maillemektir. Benim bu tarz durumlarda attığım mail.
Alıntı
Merhaba Google Adsense Ekibi
Bügün adsense hesabıma baktığımda xxx sitemde bulunan adsense reklamlarında aşırı tıklama gözlemledim. xx gösterime xx tık gibi uçuk bir rakam vardı.O sitemde bulunan reklamları görür görmez kaldırdım ve herhangi bir sorun olmaması için sizlere bildirmek istedim.
Teşekkürler
Kolay gelsin
Nereye mail atmalıyım ?
adsense-tr@google.com
Umarım yardımcı olmuşumdur
Kolay gelsin