Konu
PHP ile MSN'de mesaj atmak (çalışıyor denendi)
18-07-2007, 18:18:17
#2
Priapos
Misafir
Evet Çalışıyo... Güzel Bir Sistem Kendi Localinde MSN gibi Kodları Düzenleyip Çalıştırılabilir