:: GSiteCrawler programıyla yaptığım sitemapte google hata verdi. bu programı pek sarmadım ama alternatifi de yok gibi.
https://www.r10.net/sitemap/67464-goo...ap-sorunu.html bu başlıkta belirtmiştim.