phoenix önerileirn çok güzel. en mantıklısı d alink satmak olacak sanırım. yada bir süre de seçim sonu haberleriyle devam etsek artık ondan sonra Allah kerim.

" Acikcasi hit alacaksiniz diye de ustuste secim de istemem "

PaDiSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence pr güncellemeleri olunca pr'ende 5 olursa
dua et
erken seçim olsun diye
o zaman piyasanın tozunu alırsın
çok güldüm ya. düşünsene seçim bitiyo sonra ortada spekülasyonlar yapan biri ve sonra beni yakalıyorlar.
-neden yaptın?
-abi pr 5 oldu da çaresiz kaldım