phoenix önerileirn çok güzel. en mantıklısı d alink satmak olacak sanırım. yada bir süre de seçim sonu haberleriyle devam etsek artık ondan sonra Allah kerim.
" Acikcasi hit alacaksiniz diye de ustuste secim de istemem

"
bence pr güncellemeleri olunca pr'ende 5 olursa
dua et
erken seçim olsun diye
o zaman piyasanın tozunu alırsın
çok güldüm ya.

düşünsene seçim bitiyo sonra ortada spekülasyonlar yapan biri ve sonra beni yakalıyorlar.
-neden yaptın?
-abi pr 5 oldu da çaresiz kaldım