bildiğim kadarıyla 15 ve üzeri baba veya anne ile bankaya gittiğin zaman bir forum veriyorlar onu dolduruyorsun İş Bankası Açılış için 10 ytl yatırıyorsun. 5 gün sonra banka kartın eline ulaşıyor. Şu an Aynımı kesin bilmiyorum