hehe aynısını bende yapmıştım ns lerin yönlenmesini bekliyordum eline sağlık biliyorsun

--

edit: o ilk yayımlanıyor sayfasında ben www. koymamıştım ve olmamış arkadaşdan gördüm o koymuş bende ekledim ve oldu

artık host derdimiz kalmadı