Yararlanabiliyor, ama ücretleri biraz pahalı geldi bana, mesela sanırım Garanti yıllık 300 dolar falan para istiyor bunun için tam olarak araştıramadım ama diğer bankalarda aynımıdır değilmdir bilemiyorum.
Saygılar.
Peki şahıs şirketleri bankaların sanal pos hizmetlerinden vs yararlanabiliyor mu?