ya Dr.Wave ben akşamları msn deyim bana hiç bişiden bahsetmediniz ama ayrıca mailin size geri gelme olasılığından biride yanlış mail girmiş olmanız olabilir.Beni bilgilendirin ben kapatayım sitemi biraz bakım falan yapayım böyle yazılarla beni elaleme rezil ediyosunuz yaa