yaa arkadaşlar şimdi siteme girdim hesabımı kapatmışlar ve suspend etmişler sebep olarakta ödemelerin gelmemesi spam kullanılması ve aşırı CPU kullanımı var
1.Si ben hostumu Ahmet beyden 1 yıllık aldım
2.Si sitemi her hafta taratıyorum bi spam yok
3.sü 1000 günde 1000 tekili zor olan bir sitenin ve Linux serverda php kullanılmış bir sitenin ne kadar cpu zorlayacağını siz benden iyi bilirsiniz !!
Şimdi bu Fsmservers'ın yaptığı nedir anlamadım ya ben hiçbişeyi geçmedim hiçbişi yapmadım hatta hesabım 500 MB alan + 50 GB trafik olarak almıştım yaa nedir bu rezaletttttttttttttttttttttt




:m ad:
ayrıca yazılanları dikkatli okumak lazım
Hesap Durdurulmuştur.Nedenler aşşağıdaki maddelerden 1 yada daha fazlası olabilir ;
yazılmış suspend sayfasında ama siz yanlış anlamış yanlış yorum yapmışsınız