Merhaba, şahıs şirketi kurup sadece vergi dairesine bildirimde bulunup Vergi Levhası alırsanız, Ticaret Sicile veya herhangi bir federasyona, odaya kayıt olma zorunluluğu yoktur.
Sermaye Şirketi (Limited, Anonim) kurarsanız zorunludur.
Vergi Levhası olup dolandıranıda vardı, vergi levhası olmadan kesintisiz ve güvenilir destek verenide vardı,
Millete sırf vergi levham var demenin masrafını size söyleyeyim sadece, muhtarlıktan alacağınız, ikametgah ve Nüfus Cüzdan Sureti ücretidir. onada 10.-YTL deyin
Bunlarla Vergi Dairesine gidip oturduğunuz evinde bi bölümünü göstererek vergi levhasını alabilirsiniz. Yani insan yeterki dolandırmayı kafasına koymasın her türlüsünü yapar çünkü. Sadece Levhaya göre hizmet almayınız.
Saygılar.