Konu
yahoo yeni arayüz görüşler?
09-03-2006, 17:45:50
#2
Skeleton
Yahoo Mail'dan mı bahsediyorsun? O beta idi ve yavaş yavaş invite ediyorlardı kullanıcıları. Demek ki seni de invite etmişler?