SEO ile pek alakası yok topiğin ama başka konu başlığı bulamadım. yahoonun yeni arayüzü hakkında düşünceleriniz nelerdir?
önce ben söyleyeyim eskisine göre çok daha güzel olmuş. herşeyin nerede olduğu belli kolay ulaşılır basit sevimli. darısı hotmailin başına.ruhum kararıyor maillerime bakarken.