<?
$isim = "Hasan";
$soyad = "Yaşar";
$yas = 27;
echo($isim." ".$soyad." ".$yas." yaşındadır");
?>

Bunun yerine

<?
$isim = "Hasan";
$soyad = "Yaşar";
$yas = 27;
echo($isim $soyad $yas yaşındadır);
?>

desek de aynısı olmuyor mu? aradaki noktaların ne işe yaradığını anlayamadım. bi de defineleri anlayamadım.