tolgalex: değişken adı üzerinde değerlerini değiştirdiğimiz türe deniliyor. O anda değişkenin değeri neyse ekrana o basılır. 1. echo'dan önce Matematik ayarladığımız için o basılacaktır, ikincisinden önce Türkçe diye çevirdiğimiz için o olacaktır.

Array konusuna daha gelmedik, gelince o zaman anlatırız..

oktay: hatayı düzelttim, başka birkaç yerde daha " işaretlerini unutmuşum onları düzelttim.

başına $koymayı unutmuşum ekledim, şu anda yazdığım şekilde olacak

Grafix: o şekilde yaptığımız zaman değişken kullanmamızın bir mantığı kalmıyor..

Gangstamonu: Ben DreamWeaver kullanıyorum. ama istediğini kullanabilirsin. Verdiğin örnek değişken örneği olarak biraz saçma oluyor

AlperenSonad: Değişkenler yeni başlayanlar için zaten karışık bir konu diye onu direk es geçmiştim Yazdığın iyi oldu, ek bilgi olur.

andyou: rica ederim, sizler harikasınız

Özel Rica: Lütfen özel mesaj veya msn'e gelip soru sormayın. Artık kimsenin php sorularını forum dışında yanıtlamıyorum..