Arkadaslar tesekkurler . ÇOK ŞÜKÜR scripti yapan arkadas config dosyasına ADMIN PASSWORD sorulsunmu sorulmasınmı diye bi kısım koymus

girip öğrendim şifremi.
Cevap verenlere tekrar tesekkurler. Şuan benim ihtiyacım kalmasada bu tarz sorun yasayan R10 kullanıcılarına yarayacaktır bu Baslık
eğer öle bi seçenek olmasaydı sorunun çözümü şuydu users tablonu text ile açacaktın password kısmında saçma sapan bişeyler yazıyor olacaktı işte o md5 şifreleme ve bi md5 çözücü program ile 30 dk - 3 saat içinde şifreni öğrenebilecektin
Saygılar