Abi kafama takılan şu:
<?
$dersin_adi = "Matematik";
echo("1. Dersin Adı : ");
echo($dersin_adi);
echo("<br>");
$dersin_adi = "Türkçe";
echo("2. Dersin Adı : ");
echo($dersin_adi);
?>
Burada 2 tane $dersin_adi değişkenini kullanmışsın...
Sonra aynı değişkenlere Matematik ve Türkçe olmak üzere 2 atama yapmışsın...
E bunlar aynı değişken nasıl oluyor da 2 tane farklı atama aynı değişkene yazıyor.
Ayrıca array kullanıp da bunu yapabilir miyiz?
Ve dediğim gibi tek değişkene 2 farklı atama yaparken değişkeni yazınca (echo ile) Matematik mi Türkçe mi olduğunu nasıl belirliyorsun ?