Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
gereksiz bişey yani

sağol slim
Ehh biraz.
Ama sistemin nasıl işlediği hakkında bir fikrim yok.Üye olup denemek lazım..
Yaa zaten adamlar favori blog'unuz güncellendiğinde size e-mail ile haber verelim diyor.İyi de favori blog'uma ben her zaman girerim zaten